51,773 +53106 -1333
Kudos
#1064 (Top 0.3329%)
| Kudos/dag | 8.63 |
| Kudos/reaguursel | 39.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2664 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -278 |
51,773 +53106 -1333
Kudos
#1064 (Top 0.3329%)
| Kudos/dag | 8.63 |
| Kudos/reaguursel | 39.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2664 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -278 |
1,296
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.22 |
| Topreaguursels | 25 |
| Woorden per reaguursel | 10.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 18-01-2010 |
| Eerste reactie op | 18-01-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-20 13:57:04 door FatboySlimste op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
Jo Bonten
0 kudos 2026-06-19 17:37:10 door lievhebbert op Wat bewaren we van het internet?
Ik blijf het een fantastische zet vinden dat die gast van Hyves de boel al aan Facebook zag verliezen en het nog voor 53 wist te verkopen aan hyves. De miskoop van de eeuw was dat.
0 kudos 2026-06-19 16:15:48 door Geen jeweetwel op Wat bewaren we van het internet?
Runescape <3, speel al bijna 25 jaar elke dag. Gewoon even rustig de dailys, even ontsnappen.
1 kudos 2026-06-19 09:29:56 door Surreal op Engelengeduld
Uitgaande van de taalkundige uitleg van de uitdrukking "To do a 360" , had de examinator het inderdaad niet bij het juiste eind:
To "do a 360" means to make a full 360-degree rotation, which leaves you facing the exact same direction and in the exact same position where you started.
De auto stond in de tegenovergestelde richting, dus feitelijk had deze een "180" gedaan.
-1 kudos 2026-06-19 07:31:32 door RW00 op Engelengeduld
@Wasgetekend | 19-06-26 | 09:20: Dat is iets waar mensen vaak tegenaan lopen. Het gelijk van de een betekend niet automatisch het ongelijk van de ander.
1 kudos 2026-06-19 07:20:48 door Rest in privacy op Engelengeduld
@Wasgetekend | 19-06-26 | 09:13:
oh wacht, je kunt het ook zien als 360 graden van de cirkel, wat dus een volledige cirkel zou betekenen.
Ze heeft dus 360 graden van de cirkel gemaakt, en de auto is daarbij 180 graden gedraaid tov het startpunt.
Zo, iedereen gelijk, ik kan weer slapen.
0 kudos 2026-06-19 07:13:36 door Rest in privacy op Engelengeduld
Geen idee waarom je gemind wordt, (mss kan iemand het me uitleggen) want je hebt gewoon gelijk.
Als je een ronde op de rotonde rijdt en weer terugrijdt op de weg waar je vandaan komt, sta je in tegengestelde richting dan waar je begon, dus 180 graden.
360 graden zou betekenen dat je weer met je neus dezelfde kant uitstat als waar je begon. (op een rotonde zou dat 1.5 keer rond zijn)
8 kudos 2026-06-18 21:33:46 door Depunt op Portretten schilderen van elkaar
@owikzegmaarwat | 18-06-26 | 22:26: Goh je zegt inderdaad maar wat.....
-5 kudos 2026-06-18 21:02:05 door goempert op Engelengeduld
https://youareanidiot.cc/...
-12 kudos 2026-06-18 20:26:15 door owikzegmaarwat op Portretten schilderen van elkaar
echt he, met die ranzige kinnen altijd in die serie... het lijken allemaal geestelijk gehandicapten, maar goed verder wel ok om te kijken.
21 kudos 2026-06-18 19:03:20 door McGuyer op Engelengeduld
Vroeger bij wiskunde ook op jouw telefoon gezeten zeker?
7 kudos 2026-06-16 12:23:25 door Makkie88 op Kaapverdië speelt gelijk tegen favoriet Spanje
Nee. Ze zijn hier geboren maar blijkbaar niet trots op dit land.
0 kudos 2026-06-16 09:22:51 door HartstikkeBedrankt op De hockeytrainer is geslaagd voor z'n examens
sorry oma
3 kudos 2026-06-14 07:58:19 door Pilslikker op Honden arriveren bij het zwembad
The Ringmaster
11 kudos 2026-06-13 20:02:03 door Stommiie op Wk lange afstand kotsen
Je moet het toch een keer leren
2 kudos 2026-06-13 10:45:45 door banditoz op Stukje Schotse cultuur
Alleen de Thaise die zijn omgebouwd naar schot.
4 kudos 2026-06-13 10:26:58 door NieuwsFlitZ op VAR corrigeert Makkelie
Die Amerikaan had rood mogen krijgen voor zijn knotje.
6 kudos 2026-06-13 10:19:34 door kaboutermuts op VAR corrigeert Makkelie
Ik vind het ook wel mooi dat die nummer 10 de bui al voelde hangen toen hij de scheids terug zag lopen van het VAR scherm.
38 kudos 2026-06-13 10:17:47 door Betonsjeik op Stukje Schotse cultuur
Met de penis los tussen de benen?
4 kudos 2026-06-13 08:06:44 door Creatieloos op Straatveger heeft ook zin in weekend
En na gebruik kan je hem gewoon in de laai leggen.
1 kudos 2026-06-06 19:38:03 door Meeroever op Het is toch wel een spannende periode...
Dat zegt hij vanaf 0:28 "helemaal vol, bijna 500 pik, een dikke volle ass"
0 kudos 2026-06-06 07:27:59 door RudiVonKrankenhaus op WK groepsfoto van onze zuiderburen
Patat is niks meer dan een aardappel. Snij je die patat is reepjes en frituur je die dan is het patat friet. de oorsprong van dit gerecht ligt in het belgische Franstalige Namur (Namen). men noemt dit gerecht daar patates frites, wat vervolgens in Nederlands word vertaalt naar patat friet, of met andere woorden aardappel (patat) gefrituurd (friet). @MurphyBrown. in nederland is een patat ook gewoon een aardappel maar dat zijn heel veel mensen tegenwoordig vergeten.
0 kudos 2026-06-06 05:22:11 door Vogelnest op WK groepsfoto van onze zuiderburen
@MurphyBrown | 06-06-26 | 01:26:
Gefrituurd patat dus.
0 kudos 2026-06-05 23:26:40 door MurphyBrown op WK groepsfoto van onze zuiderburen
Nee, dit zijn Belgen. En in België is patat een aardappel en geen gefrituurde aardappel. Dus friet!
0 kudos 2026-06-05 18:51:23 door Jongbelegenvlees op Even laten zien aan iedereen!
-weggejorist-
17 kudos 2026-06-05 18:38:21 door Lelijke_aap op Even laten zien aan iedereen!
De poes is ook goed.
-2 kudos 2026-06-05 18:32:43 door owikzegmaarwat op WK groepsfoto van onze zuiderburen
@kingslappe | 05-06-26 | 20:25: er is geen discussie, noem het wat je wil. beide woorden zijn goed.
0 kudos 2026-06-05 18:25:20 door kingslappe op WK groepsfoto van onze zuiderburen
Normaal zou ik de patat friet discussie aangaan, maar deze is gewoon grappig.
0 kudos 2026-06-04 15:53:08 door Caddy op veilig waterpret
Elk normaal zwembad in mijn omgeving?
-4 kudos 2026-06-04 13:34:13 door ballenvanstijl op Dumfries is lief tegen vaste fan
Memphis heeft toch al genoeg bereikt? Al bijna 10 jaar de beste spits van Oranje. Geen grootse speler maar wel topscorer aller tijden geworden bij Oranje.
Het is een markant figuur maar presteren deed ie altijd, binnen zn mogelijkheden. En dat we al 10 jaar geen betere spits kunnen brengen is niet zijn fout.
4 kudos 2026-06-04 13:05:53 door Wakemeister op Hé, een leuke optocht; we doen gezellig mee!
Maar een hoop getüter.
0 kudos 2026-06-04 12:40:17 door 68crat68 op Roadrage!
@De Houtzagerij | 04-06-26 | 13:26: De domheid in 2026 is stuitend
-6 kudos 2026-06-04 11:26:10 door De Houtzagerij op Roadrage!
Zolang Israël niet je buurland is zal het wel meevallen in Lebanon.
-2 kudos 2026-06-04 11:15:52 door Dirk-teur op Roadrage!
Wat was er eerst: de kip, of het ei?
6 kudos 2026-06-04 11:08:23 door ZolderStrijder op Roadrage!
Je hebt pas een punt als het dorp 10 km verderop Israel heet.
0 kudos 2026-06-02 22:13:08 door ZeikStralend op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
@Wageningen | 02-06-26 | 23:59: Hij zegt ook steeds "Put your fags up, in the air"
behoorlijk nat nummertje ja
0 kudos 2026-06-02 21:59:28 door Wageningen op Streamer IShowSpeed heeft weer een WK hitje
Ur-a-gay zegt ie ook duidelijk ervoor
-17 kudos 2026-06-02 21:15:15 door Tiszoalstis op Pitstop
Ja idd, waarom liggen daar geen rubbertegels. En jouw moeder om hun op de gevaren te attenderen.
0 kudos 2026-05-27 15:51:57 door Bikkel-9 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Vergeet de sketchers niet.
0 kudos 2026-05-25 22:55:26 door snap dat dan! op Jongen wordt gevloerd door winkelwagen op meimarktrace
@alexwitteveen | 25-05-26 | 21:34: kijk anders ff met je ogen, knulmans staat daar met een rollator. Geen idee of ie 'em nodig heeft.
4 kudos 2026-05-25 19:34:28 door alexwitteveen op Jongen wordt gevloerd door winkelwagen op meimarktrace
@mr.bever007 | 25-05-26 | 20:41: Die idioot stond daar ook met zijn stepje, dus hij deed lekker mee hieraan. Die auto wilde waarschijnlijk gewoon uitrijden en zat vast in die menigte, dus ja, ik heb liever dat die sukkel omver wordt gereden dan dat die auto onder gekrast wordt.
-5 kudos 2026-05-25 18:41:59 door mr.bever007 op Jongen wordt gevloerd door winkelwagen op meimarktrace
Precies, tegen een mens is veel beter. Zoiets?
0 kudos 2026-05-22 02:37:35 door KnockKnockWhosthere op Two hundred one miles an hour....
Dan stijg je op.
0 kudos 2026-05-20 20:56:21 door ZusAntigoon op Vol moppie neemt ons mee
En daarover plaats jij vervolgens zo'n azijnzurige comment.
6 kudos 2026-05-18 18:17:39 door dellyt op Schildpaddenschrobber
Er zit bovenop een stukje waar die heen kan.
5 kudos 2026-05-15 11:03:46 door Orichinals op Teamwork
Het is niet de opvoeding alleen die deugd, het is ook de nieuwsgierigheid en de vindingrijkheid die hier slaagt, het zegt wat over de slimheid van je kinderen, niets over de intelligentie. Zij weten hoe ze gebruik moeten maken van elkaar en komen zo tot samenwerking en tot het verkrijgen van een beloning voor eigen kunsten. Eigenlijk het mooiste wat je je kinderen kunt zien doen, naast dat ze jouw ook liefhebben. Hiermee weet je dat het voor de toekomst wel goed zit, mooi en lekker van genieten.
14 kudos 2026-05-14 21:13:57 door Drpathologica op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
Dit vind ik dan wel echt een goeie grap. +1
1 kudos 2026-05-04 08:31:06 door Forza_Ruud_Krol op Japanse barman is uitslovert
Hij heeft erin geniest.
0 kudos 2026-05-02 08:43:34 door Whoopsy op Wordt het geel of rood?
Ja, internationale spelers, publiek en vaak scheidsrechters. Het prettig om consecent de zelfde terminologie te gebruiken.
2 kudos 2026-04-29 20:33:44 door Allemaalstenen op De Dutch GIANT in DUMPERTREETEN!
Dit zei een meid ooit tegen me over haar handen terwijl we 1op1 buiten zaten te chillen. Maar nee het was niet bedoelt als flirten en ze vond me niet leuk. Snapt iemand vrouwen nog?